مجموعه ارزشمند اموزش طب سنتی و اسلامی
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
مجموعه ارزشمند اموزش طب سنتی و اسلامی

مجموعه ارزشمند اموزش طب سنتی و اسلامی

دو جلد کتاب طب اکبری به صورت تایپی جلد اول 1073صفحه جلد دوم1042صفحهکتاب طب در دوره صفویه 381 صفحهکتاب طب و پزشکی در اسلام با مختصری از تاریخ طب در 156صفحهنرم افزار مزاج شناسی در طب اسلامی به صورت اندرویدکتاب آموزش زالو درمانی در طب سنتی به همراه تصویر 335صفحهکتاب ارزشمند و پر محتوای طب روحانی زکریای رازی116صفحهنرم افزار طب اسلامی برای اندرویددرسهای طب اسلامی استاد تبریزیان 26صفحهتقویت حافظه از منظر طب سنتی(راه بالا بردن حافظه)3صفحهلیستی از دارو های طب سنتی و اسلامی به همراه خواص وتصویر دار ...


  • مجموعه‌ای درباره تمام دردها و درمان‌ها با عنوان طب اسلامی ...

    www.hamshahrionline.ir/news/413669/...

    همشهری آنلاین: آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به نامه وزیر بهداشت گفت: وجود یک دوره کامل مربوط به تمام دردها و درمان‌ها در روایات اسلامی با عنوان طب اسلامی، دور از واقعیت است.

  • بهترین و جدیدترین بسته آموزشی طب سنتی و اسلامی (دکتر روازاده)

    20store.ir/343831-بهترین-و-جدیدترین-بسته...

    مجموعه تصویری سخنرانی های ارزنده و مفید توسط استاد دکتر حسین روازاده پیرامون : طب سنتی و امروزی / طب اسلامی / حجامت / راز طول عمر / فرهنگ تغذیه / نقش تغذیه در کوتاه شدن عمر / راههای درمان بیماریها / فواید بعضی غذاها / مضرات ...

  • مجموعه آموزشی تغذیه و طب اسلامی ایرانی دکتر حسین روازاده ...

    imcbank..com/post/2558

    دسته نرم افزار آموزشی زیردسته متفرقه. مجموعه آموزشی تغذیه و طب اسلامی، ایرانی در این مجموعه نفیس با طب ایرانی و اسلامی ، تغذیه در فرهنگ ایرانی و اسلامی ، طبع ها و مزاج ها ، نسخه های کاربردی درمانی در منزل و درمان بعضی از ...

  • پاسخ آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نامه وزیر بهداشت/ مجموعه‌ای ...

    https://www.khabaronline.ir/detail/796982/society/health

    جامعه > سلامت - آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پاسخ به نامه وزیر بهداشت، تاکید کرد: وجود یک دوره کامل مربوط به تمام دردها و درمان‌ها در روایات اسلامی با عنوان "طب اسلامی"، دور از واقعیت است.

  • فروشگاه پرشین استار - zgr.sellfile.ir

    zgr.sellfile.ir

    مجموعه ارزشمند اموزش طب سنتی و اسلامی. دو جلد کتاب طب اکبری به صورت تایپی جلد اول 1073صفحه جلد دوم1042صفحهکتاب طب در دوره صفویه 381 صفحهکتاب طب و پزشکی در اسلام با مختصری از تاریخ طب در 156صفحهنرم افزار مزاج شناسی در طب اسلامی ...

  • پاسخ آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نامه وزیر بهداشت/ مجموعه‌ای ...

    https://www.khabaronline.ir/news/796982

    آیت‌الله مکارم‌شیرازی در پاسخ به نامه وزیر بهداشت، تاکید کرد: وجود یک دوره کامل مربوط به تمام دردها و درمان‌ها در روایات اسلامی با عنوان "طب اسلامی"، دور از واقعیت است.

  • تغذیه و طب اسلامی ایرانی - تغذیه و آشپزی

    tebbeeslamiirani.blogfa.com/category/2

    برگرفته از کتاب آشنایی و آموزش مقدماتی طب سنتی و اسلامی استاد طالقانی مرغ ها با هورمون ها یا دانه های غنی شده به سرعت رشد کاذب پیدا کرده و روند طبیعی رشد خود را طی نمی کنند .

  • بایگانی‌ها طب اسلامی - پایگاه دانلود مذهبی و فرهنگی

    www.zahra-media.ir/category/سخنرانی/مناسبت-ها...

    مجموعه برنامه های طب و تغذیه اسلامی با عنوان سلامت جسم، طراوت جان با تغذیه سالم به کارشناسی دکتر حسین روازده متخصص طب اسلامی و سنتی در هفت قسمت آماده گردیده است که قسمت اول آن جهت دانلود در ...

  • برنامه هاي درسي و سرفصل دروس(قديم)-معاونت آموزشی - دانشگاه ...

    education.tums.ac.ir/IPPWebV1C037/Persian_WebUI/Templates/WebSite...

    برگزاري نشست پاييزي مركز مطالعات با دفاتر توسعه آموزش. نشست تخصصي" راه هاي تحقق دانشگاه نسل سوم " به عنوان اولين پنل چهارمين همايش و فن بازار ملي سلامت در دانشگاه علوم پزشكي تهران برگزار شد.

  • مجموعه ای درباره تمام دردها و درمان ها با عنوان طب اسلامی ...

    betanews.ir/news/1944065/مجموعه-ای-درباره-تمام...

    گروه سلامت ــ آیت الله مکارم شیرازی در پاسخ به نامه وزیر بهداشت، تاکید کرد: وجود یک دوره کامل مربوط به تمام دردها و درمان ها در روایات اسلامی با عنوان «طب اسلامی» دور از واقعیت است.




  • برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    مطالب مرتبط
    بخش نظرات این مطلب
    آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
    بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
    پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
    شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: